sobota, 18 sierpnia 2012

Informacja .

A więc ma mnie nie być od poniedziałku , bo jadę na obóz . :D wracam za 10 dni , czyli 30 . ;p no niestety ( widocznie tylko dla mnie ) nie będę mogła tam pisać , bo nie będę miała czasu . całe dnie będę spędzała w stajni . ;) nie wiem nawet czy będzie tam internet . xd Anku nie jestem zła , że nie dodałaś komentarza do poprzedniego rozdziału , cieszę się , że go przeczytałaś . ;*  Dziękuję wszystkim , którzy czytają i dodają komentarze . ;> i Kasiu , murzynie mój będę tęsknić . ♥ i jeszcze tak dla zdenerwowania Kasi : proponuję ! xdd 
Kocham was . ♥♥♥

2 komentarze:

  1. ja będę tęsknić za rozdziałami ;(
    bosz znowu mnie zostawiasz ...
    mam nadzieję że będziesz się dobrze bawić ;d
    jak ja ci coś zaproponuje to się zdziwisz ! xd
    ja przyjmuje propozycje tylko od studentów ;p
    będę tęsknić ;**
    kocham cie bracie ♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Łeeeeee! Dlaczego?!
    Mimo to, czekam na rozdział!

    OdpowiedzUsuń