wtorek, 14 sierpnia 2012

Prolog . ;)

 Obudził mnie niesamowity ból uszu . Już lądowaliśmy . Leciałam samolotem ,a mam takiego pecha , że strasznie bardzo ciśnienie działa mi na uszy . Teraz będę mieszkała w nowym domu , za granicą , bez rodziców .. Boję się , ale czekam na imprezy z moją najlepszą przyjaciółką Katniss . Ma przyjechać po mnie na lotnisko i razem pojedziemy do mojego nowego domu . Całe szczęście , że rodzice zlecili specjalnej firmie , aby umeblowała mój dom . Teraz wystarczy tylko , że się rozpakuję i będę mogła zwiedzić Londyn czy cuś . Kiedy odwróciłam mój zacny łebek w lewą stronę i ujrzałam starego , łysego i grubego na dwa miejsca dziadka , któremu zwisał glut z nosa . Chciałam coś powiedzieć , jakoś go uprzedzić , ale nie zdążyłam , bo w tym momencie stuardessa kazała nam klaskać z powodu udanego lądowania pilota . 
 Po jakiś 15 minutach czekałam już na Kat przed lotniskiem . Kiedy przyszła wyprzytulałyśmy się za wszystkie czasy . Wsiadłyśmy do taxi i ruszyłyśmy do mojego nowego domu . 
-  Mam dla ciebie niespodziankę . - zaczęła z uśmiechem od ucha do ucha . - W sumie to dla mnie też jest super . 
- No mów i nie przeciągaj , bo nie wytrzymam .
Mówiąc to , zacisnęłam ręce w piąstki .
- Za dwa dni mam urodziny , a jutro .. hmm .. pomyślałam , że mogłybyśmy pójść na koncert The Wanted ! 
Nic nie powiedziałam . Nie mogłam . Marzyłam o zobaczeniu i posłuchaniu ich na żywo , a teraz wreszcie mogę to zrobić ! Rzuciłam jej się na szyję , a ona w tym czasie mówiła dalej :
- Dzień po koncercie robię imprezę urodzinową .
- Będzie melanż !
Obie zaśmiałyśmy się i spojrzałyśmy przez okno . Byłyśmy na miejscu . 




No i jest prolog . ;) Nie zdisujcie mnie za bardzo . ;d I ogłoszenie : zgubiłam wenę . Poszukuję jej i temu kto ją znajdzie dam .. hmm .. skarpetę ? xd
Dzięki Kasi za to , że cały czas mi każe ruszać mój zacny tyłeczek , bo bez niej w ogóle bym tego nie napisała . xd Podziękowania też dla : Nat , Zawsze Uśmiechniętej , Anku , Olgi1d , Kaji i Kasi za komentarze za poprzednim rozdziałem . ♥
dzięki za 160 wejść . :** ♥♥♥ 
 8 komentarzy = Rozdział . ;> 

10 komentarzy:

  1. o God why ?
    czemu ty tak zajebiście piszesz ?
    suuuuperr prolog ;*
    ale jazz xd
    nie no zapowiada się ekstra ty mordo ;p
    Maruuu mówię ci malina xdd
    jak ja ci wenę znajdę to zobaczysz ! xd
    dawaj mi moją skarpetę a nie !
    ty oszuście niemyty !
    kocham cie <3333
    brachu ty mój gupi ;****

    OdpowiedzUsuń
  2. Świeeeeeetne. ;]
    Jak ja nienawidzę jak mi się uszy w samolocie zatykają ;p
    Dziękuję za podziękowanie.
    Jeżeli to będzie skarpeta jednego z członków The Wanted to ja bardzo chętnie poszukam twojej weny. xd no i życzę ci jej skoro mówisz, że ci brakuje.
    Z niecierpliwością czekam na next'a, na pewno będzie to świetne opo.
    Pozdrawiam Nat ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodaj nastepnego a i posUkam twej weny

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też przyłączam się, poszukuję weny :D
    uhuhuhuhuhu, będzie koncert i melanż, me gusta :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie impra, impra będzie...
    Świetnie się zapowiada
    Będę czekać na następny
    Całusy i powodzenia w szukaniu weny

    OdpowiedzUsuń
  6. Te ogłoszenie to chyba jakieś felerne...
    Bo ja nie widzę żebyś zgubiła wenę :P
    Świetny rozdział :***
    Czekam na więcej :)
    No i skoro twierdzisz ze zgubiłaś wenę to życzę Ci jej aż w nadmiarze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie:**
    Co będzie jak znajdę wenę?!
    Nie zabijesz mnie??
    Co ja gadam?! Przecież TEN rozdział jest BOOOSKI!
    Teraz zabieram Ci skarpetkę!
    Oddam jak DODASZ ROZDZIAŁ!
    Mvahahaha!!!
    KC<3

    OdpowiedzUsuń
  8. swietny prolog, czekam na 1 rozdzial . :) x

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny :)
    Czekam na pierwszy rozdział.. :D
    I poczekaj spróbuje poszukać :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Faaajny ;P
    pisz szyyybko next'a ;*

    OdpowiedzUsuń