środa, 15 sierpnia 2012

Rozdział 1 . ;>

 Po zostawieniu walizek w swoim nowym pokoju , ruszyłam z Katniss na zwiedzanie domu . okazało się , że mam 3 pokoje i łazienkę na górze , a na dole znajdował się ogromny salon z telewizorem plazmowym i wygodną kanapą . Na dolnym piętrze znajdowała się  również dość duża kuchnia i jeszcze jedna łazienka . Miałam również podwórko , które było na tyle duże , aby mieć na nim psa. Rodzice wiedzą , że lubię zwierzęta i chcę mieć psa , więc zapewne dlatego kupili odpowiedni do tego dom z podwórkiem .
 Kiedy wreszcie siadłyśmy w salonie na mojej super dużej kanapie , nie włączyłyśmy telewizora , tylko popijałyśmy kawę zrobioną w moim ekspresie , który znalazłam w kuchni i gadałyśmy . 
- Bardzo podoba mi się ten dom . Nareszcie wolna ! - powiedziałam rozglądając się już któryś z kolei raz po salonie . 
- Koncert zacznie się o 20 . Wpadnę po ciebie i razem pojedziemy na miejsce .
- Mój mądry człowieku . - powiedziałam ironicznie . - Czym pojedziemy ? 
- Pożyczę auto od taty , albo pojedziemy na moim skuterze .
- A ile będą kosztowały bilety ? 
- Koncert będzie za darmo w Hyde Parku , ale kupujemy sobie wejściówki VIP . 
Spojrzałam na zegarek i zobaczyłam , że jest już 23 , więc odprowadziłam przyjaciółkę do domu . Na szczęście nie mieszkała zbyt daleko . Gdy wróciłam do domu , wyjęłam pidżamę i kosmetyczkę z walizki , a potem ruszyłam do łazienki . ,, Dziwnie się czuję mieszkając sama " - pomyślałam zanim zasnęłam . 

 Następnego dnia obudził mnie dźwięk SMS-a , który brzmiał :

  ,, Wstawaj leniu ! Musisz się rozpakować i iść ze mną , bo zapewne nie wzięłaś z Polski  większości ciuchów . Musisz świetnie wyglądać na koncercie . Ruchy ! Widzimy się za 2 godz . u ciebie . ;d xoxoxo " 

Spojrzałam leniwie na zegarek . Była dokładnie dziewiąta rano . Wstałam , chwyciłam ciuchy jakie wygrzebałam z walizki i poleciałam do łazienki się przebrać , umyć , pomalować i takie tam . Kiedy byłam już gotowa , zeszłam na dół i zrobiłam sobie śniadanie , czyli kanapki z nutellą , po czym zeszłam na dół i zaczęłam się rozpakowywać . Właśnie miałam włożyć ostatnią rzecz do szafy , gdy usłyszałam dzwonek do drzwi . Za nimi stał nie kto inny , jak Katniss . Wsiadłyśmy na jej skuter i pognałyśmy prosto do galerii . 
 Nasz plan to , było pójście do : Bershki , H&M , New Yorkera , Zary , Pull & Beara i do Tally Wejil . Gdy go zrealizowałyśmy poszłyśmy na lody i wróciłyśmy o 15 do domu . Przez resztę dnia trochę się nudziłam . Przeglądałam oferty pracy , oglądałam telewizor i przymierzyłam wszystkie zakupione ciuszki . O godzinie 18:40 powlokłam się do mojego pokoju , aby przebrać się w nowo kupione ubrania , uczesać włosy w koka i poprawić makijaż . 
 Katniss przyszła po mnie trochę przed czasem , więc siadłyśmy , żeby pogadać . 
- Ślicznie wyglądasz - powiedziała z nieudawanym podziwem . 
- Ty też . Mam nadzieję , że nie zemdleją na twój widok . 
- To chyba ja zemdleję pierwsza . - zaśmiała się . 
Rzeczywiście ślicznie się w tym prezentowała . Nie było wątpliwości , że zrobimy na nich niemałe wrażenie . Mam nadzieję tylko , że nie zachowam się jak jakaś rozwydrzona fanka , lub że nie zapomnę języka w gębie .  
- Dobra chodźmy już do samochodu . Ty prowadź , bo masz prawko . - powiedziała Kat , wyciągając mnie z zamyślenia .




 Jest . ;) Nie zbyt mi się udał , ale Kasia kazała mi ruszyć dupę i dzisiaj pisać , a jeszcze nie znalazłam weny , więc .. trudno . ;p  Dzięki za komentarze i za to , że tyle osób szuka mojej weny . :D Naprawdę wszyscy zasługujecie na skarpety . ♥ 
Jesteście zaiste . :* 
Dzięki za  325 wejść . ♥♥♥
Nie spodziewałam się . xd
8 komentarzy = rozdział . 

9 komentarzy:

  1. Kocham <3
    Na pewno znajdziesz wene :)
    A wrażenie pewnie wielkie :*
    Czekam na następny ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały!!!
    Już się doczekać nie mogę!!! :D
    Pisz szybko next'a, czekam, weny i pozdrawiam ;p
    Nat.

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny rozdzial! *.*
    juz kocham to opowiadanie! <3
    dawaj nastepny. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny ten rozdzial
    I szukaj tej weny
    Dawaj nastepny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uhhuuhuuhuhuhuhh ja chcę już koncert! :D
    dawaj go no! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. czekaj no ja już tam do ciebie idę i ci wpierdzielę że obrażasz ten rozdział xd
    jest zajebisty ! ;)
    nie marudź że nie masz weny tylko pisz następny ;**
    powiem ci tylko jedno :
    kobiety są EEEEEE ! xd
    to określenie pasuje do bohaterek tego opo xd
    a się TW zdziwią jak nas zobaczą ;D
    czekam na następny ;]
    kocham cie braciszku ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Dopiero
    co go znalazłam i
    już mi się podoba
    Rozdział świetny
    Zajebisty
    Dawaj szybko następny
    :**

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraaszam , tu jest link
    http://kochaj-siebie44.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny rozdział.
    Czekam na następne!

    OdpowiedzUsuń